A nomád, a játékos és az üzletkötő: három fogyasztói személyiségtípust azonosított az új kiskereskedelmi tanulmány

 2017. szeptember 30., szombat 12:00
A A
Az Oracle kutatása új trendeket fedett fel a mobil fizetési megoldások, az áruvisszaküldés és az új technológiai megoldások elfogadása terén.

Az Oracle közzétette annak a 2017-es nemzetközi felmérésnek az eredményeit, amely több mint 15 000 fogyasztó vásárlási preferenciáit és hozzáállását vizsgálta Európában, Észak- és Latin-Amerikában valamint Ázsiában. A Retail in 4 Dimensions: Understanding Consumer Behavior in an Age of Relativity (Négydimenziós kiskereskedelem: a fogyasztói magatartás értelmezése a relativitás korában) című jelentés három fogyasztói magatartást szemléltető személyiségtípust emelt ki. Mindezek mellett olyan lehetőségekre is kitért, amelyek révén a kereskedők megismerhetik a személyes ajánlatok, mobil fizetési rendszerek, automatikus utánrendelés és a virtuális valóság vásárlói élményre gyakorolt hatásait. A felmérés eredményei szerint a fogyasztók világszerte és minden csatornára vonatkozóan szilárd elképzelésekkel rendelkeznek a házhoz szállítással, az áruvisszaküldéssel és az önkiszolgálással kapcsolatban az e-kereskedelem terén.

Három új vásárlói profil

Míg a digitális innovációk újabb és újabb radikális változásokat hoznak a kiskereskedelemben, a jelentés szerint három globális makrotrend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén. Az egyik ilyen fogyasztótípusba olyan vásárlók tartoznak, akik minden csatornát igénybe vesznek, és kihasználják mind a digitális, mind pedig a fizikai kapcsolati pontok előnyeit. A második kategóriába azok a leleményes vásárlók tartoznak, akik nyitottak az új, innovatív és technológiára alapuló fogyasztói élményekre. A harmadik típusú vásárlók ártudatosan keresik a kedvezményes ajánlatokat, és mindig a legjobb ár-érték arányt részesítik előnyben.

„E viselkedési trendek kiaknázásához és az efféle fogyasztók megnyeréséhez a vállalatoknak három fronton kell újításokat bevezetniük” – nyilatkozta Ray Carlin, az Oracle Retail alelnöke és ügyvezető igazgatója. „Az egyéni vásárlási élmény biztosításához, és a teljes csatornaspektrum használatának vállalati szintű elsajátításához közelebbről is meg kell ismerniük a fogyasztókat, és készen kell állniuk az innovációra.”

A nomád sokoldalú vásárló, aki nem ragaszkodik egy adott márkához vagy csatornához, hanem inkább feltérképezi a termékek megismerésével és felkeresésével kapcsolatos lehetőségeket a vásárlás előtt.

A felmérés szerint:

• a fogyasztók 42 százaléka interneten és boltokban egyaránt vásárol minden héten
• a fogyasztók 73 százaléka kiskereskedésbe szeretné visszavinni az interneten vásárolt termékeket
• a fogyasztók 55 százaléka a boltban való böngészés közben is szeretné mobiltelefonnal ellenőrizni a termékkínálatot

A játékos technológiai megoldásokra alapozza vásárlási élményét, illetve olyan márkákat keres, amelyek újragondolt szolgáltatási rendszert nyújtanak.

A felmérés szerint:

• a családok 44 százaléka szükségesnek tartja a virtuális értékesítési asszisztensek jelenlétét
• a fogyasztók 35 százaléka örülne, ha drónokkal vagy vezető nélküli autókkal szinte valós időben kapnák kézhez megrendelt termékeiket
• a fogyasztók 43 százaléka rendkívül örülne, ha egyéni tárgyakat tudna három dimenzióban nyomtatni

Az üzletkötő imád alkudozni, és a kedvezményekre vadászik vásárlás közben.

A felmérés szerint:

• a fogyasztók 84 százaléka elsődleges vásárlási szempontnak tartja a versenyképes árkonstrukciókat és promóciókat
• a fogyasztók 65 százaléka kiemelkedően fontos vásárlási szempontnak tartja a személyre szabott ajánlatokat és promóciókat
• a fogyasztók 50 százaléka valós idejű online ajánlatokban szeretne részesülni attól függően, hogy éppen mit böngésznek

Kiskereskedelmi innovációs lehetőségek hat trend mentén

A fent említett jelentés szerint a fogyasztók egyértelmű szerepet osztottak a technológiának a kiskereskedelmi szektor új globális standardjainak megállapítása terén. Ennek megfelelően valamennyi fogyasztó hasonló elvárásokat támaszt az áruk kiszállításával és visszaküldésével kapcsolatban, illetve önkiszolgáló mobil fizetési rendszereket és személyre szabási lehetőségeket szeretne.

„Ahogy a fogyasztók alátámasztják a trendeket vásárlási szokásaik révén, a felhőalapú infrastruktúrák egyre nagyobb szerepet fognak játszani az innovációk gyors elterjesztésében, és segíteni fogják a kiskereskedelmi szektort abban, hogy lépést tudjon tartani az elvárásokkal, és a kívánt élményeket biztosíthassa” – mondta Jeff Warren, az Oracle Retail stratégiai alelnöke. „Az elvárások eközben továbbra is nőnek, és egyre jobban várható a csatornaspektrum egészét átfogó vásárlási élmény kialakulása. A kiskereskedőknek így haladéktalanul át kell állniuk a felhőalapú megoldásokra, hogy egységes képet kaphassanak az offline és online üzletekben tanúsított fogyasztói magatartásokról.”

A személyre szabott ajánlatok és az adatvédelem összeegyeztetése
• míg a fogyasztók 67 százaléka nem szeretne e-kereskedelmi fiókot beállítani, 57 százalékuk azonnal, egyetlen kattintással le szeretné adni rendeléseit, amihez fizetési profil létrehozása szükséges
• a fogyasztók 29 százaléka „ijesztően tolakodónak” találja a közösségi médiumokra alapuló ajánlatokat
• a fogyasztók 52 százaléka egyéni ajánlatokat szeretne kapni a bolti böngészés közben az adott üzletben meglévő hűségkonstrukciójuk keretében megadott személyes adatok alapján

Forgalomnövelés és személyre szabott ajánlatok divatcikkek terén
• a fogyasztók 83 százaléka hetente legalább egyszer vásárol boltban, 7 százalékuk minden nap vásárol divatcikkeket az üzletekben, 22 százalékuk pedig egy héten többször is megfordul boltokban
• az ezredfordulós, illetve az azt megelőző átmeneti generációba tartozó fogyasztók 50 százaléka rendkívül vonzónak találja a 3D-nyomtatást
• a fogyasztók 40 százaléka hetente legalább egyszer vásárol vagy böngészik divatcikkeket online áruházakban

Gyorsabb és okosabb fizetési és önkiszolgálási megoldások
• a fogyasztók 56 százaléka ragaszkodik az önkiszolgáló pénztárakhoz
• az ezredfordulós generációba tartozó fogyasztók 65 százaléka a vásárlás napján szokott utánanézni a termékeknek, és bolti átvételre lefoglalni őket; 58 százalékuk a vásárlás előtti napon tesz így
• a fogyasztók 60 százaléka mobil fizetési lehetőségekkel szeretne élni a boltban – ez különösen jellemző az ezredfordulós és az azt megelőző átmeneti generációs fogyasztókra (67 százalék)

Egyszerűbb áruvisszaküldési folyamatok
• a fogyasztók 82 százaléka ingyenes elszállítással szeretné visszaküldeni az online vásárolt termékeket
• a fogyasztók 34 százaléka 30 napnál hosszabb áruvisszaküldési időszakot szeretne
• a fogyasztók 70 százaléka minden megvásárolt termékre érvényes, ingyenes, kétnapos áruvisszaküldési időszakot szeretne

Automatikus utánrendelés és élelmiszer-vásárlási javaslatok
• a fogyasztók 48 százaléka szerint az automatikus utánrendelés fontos vásárlási szemponttá válhat a jövőben
• a fogyasztók 33 százaléka „ijesztően tolakodónak” tartaná, ha a szupermarketek vásárlási, közösségi és környezeti adatok alapján automatikusan szállítanának élelmiszereket
• a fogyasztók 40 százaléka „fantasztikusnak” tartaná, ha a szupermarketek a technológia segítségével bevásárlólistákat javasolnának a rajta szereplő termékek árának automatikus felszámítása nélkül

Terjedő technológiákban rejlő lehetőségek
• a fogyasztók 48 százaléka otthona kényelmében szeretne személyre szabott virtuális boltban vásárolni, és a megvett termékeket házhoz szállíttatni, 48 százalékuk pedig virtuális ruhakollekciót állítana össze, és a termékeket az üzletben venné át
• a fogyasztók 39 százaléka (minden korcsoportból) „ijesztőnek” tartaná a robotasszisztenseket
• a drónnal vagy vezető nélküli autóval végzett házhoz szállítás iránt az ezredfordulós generációba tartozó fogyasztók (42 százalék) és a családok (43 százalék) érdeklődtek a legjobban

Előző cikk   Következő cikk    Nyomtatás    Küldés
Ezt már olvasta?

Valóban kötelező a villany- és vízvezeték-szerelőknek a felelősségbiztosítás?

Néhány hete egy téves értelmezés folytán a hazai médiában napvilágot látott az...
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből az ágazat híreiről!

E-mail címe:

Címkék
mnb (161), megtakarítás (112), kgfb (106), öngondoskodás (103), nyugdíj (101), díjbevétel (99), életbiztosítás (82), mabisz (80), bank (75), eu (72), fogyasztóvédelem (68), ksh (66), felmérés (62), katasztrófa (60), lakásbiztosítás (57), generali (57), kutatás (55), viszontbiztosítás (53), utasbiztosítás (50), biztosítás (49), gépjármű-biztosítás (48), elemzés (47), ingatlancom (46), ingatlan (45), pszáf (44), káresemény (44), szolvencia (43), bírság (42), lakáshitel (42), hitelezés (41), lakásár (38), nem-életbiztosítás (35), eurostat (35), növekedés (34), hitel (33), casco (32), gdp (32), építőipar (31), románia (31), swiss re (31), kockázat (30), viharkár (30), baleseti adó (30), munich re (29), turizmus (29), felelősségbiztosítás (28), k&h (28), egészségbiztosítás (28), klímaváltozás (27), befektetés (27), egészségügy (27), allianz (27), nyereség (26), lakásépítés (25), bankraciohu (25), aegon (24), brexit (23), reálhozam (23), digitalizáció (23), lakáspiac (22), munkanélküliség (22), ngm (21), fintech (21), hitelminősítő (21), ingatlanpiac (21), groupama (21), nyugdíjbiztosítás (21), union (21), konferencia (20), természeti katasztrófa (20), kína (20), infláció (19), kiberbiztonság (19), kkv (19), roland berger (18), lakás (18), baleset (18), csalás (18), devizahitel (18), eiopa (18), autó (17), vagyonbiztosítás (17), bankkártya (17), felvásárlás (17), jelentés (16), magánnyugdíj (16), pénzügyi szektor (16), balesetbiztosítás (16), négyzetméterár (16), uniqa (16), profit (16), ing (15), gki (15), innováció (15), cig pannonia (14), vig (14), nem-élet biztosítás (14), eb (14), hitelfelvétel (14), fbamsz (14), gépjármű (14), cea (14), usa (14), gazdasági növekedés (13), genertel (13), tőkemegfelelés (13), használtautó (13), új lakás (12), budapest (12), előrejelzés (12), telematika (12), fogyasztás (12), cig pannónia (12), k&h biztosító (12), insurtech (12), önvezető autó (12), nav (12), startup (12), axa (12), tanulmány (12), árvíz (12), stressz-teszt (12), gépjármű biztosítás (12), nn (12), euroövezet (11), alkusz (11), magyarország (11), groupama biztosító (11), csok (11), kárigény (11), union biztosító (11), jövedelem (11), hent (11), otp (11), hamisítás elleni nemzeti testület (11), hamisítás (11), fizetés (10), moodys (10), oecd (10), deloitte (10), állami támogatás (10), hurrikán (10), nyugdíjpénztár (10), lakástakarék (10), netriskhu (10), albérlet (10), villámkár (10), s&p (10), idegenforgalom (10), generali csoport (10), aviva (10), otp bank (9), személyi kölcsön (9), online (9), kiberbűnűzés (9), netrisk (9), nyesz (9), kiberbűnözők (9), munkaerőpiac (9), fejlesztés (9), elektromos autó (9), prognózis (9), adó (9), magyar nemzeti bank (9), erste (9), statisztika (9), bamosz (9), ingatlanár (8), gdpr (8), verona (8), finanszírozás (8), lakossági hitel (8), eredmény (8), ügynök (8), munkaerőhiány (8), lengyelország (8), hozam (8), kórház (8), vagyon (8), családi ház (8), mobil (8), pénztár (8), kiberbiztosítás (8), államadósság (8), határidő (8), pwc (8), alulbiztosítás (8), készpénz (8), kár (8), kötelező (8), autóipar (8), vihar (8), közvetítő (8), adósság (8), mkb (8), export (8), biztosítási piac (8), betörés (8), európai unió (8), kötvény (8), kiskereskedelem (8), internet (8), buszbaleset (7), logisztika (7), cig (7), eset (7), makrogazdaság (7), akvizíció (7), unicredit (7), vienna life (7), mezőgazdasági biztosítás (7), kpmg (7), világbank (7), idd (7), díj (7), fitch (7), áremelkedés (7), államkötvény (7), 4life direct (7), közlekedés (7), használt lakás (7), lakossági megtakarítás (7), kaszab attila (7), ey magyarország (7), juttatás (6), újlakás-építési piac (6), köbe (6), cafeteria (6), okostelefon (6), euróövezet (6), erste biztosító (6), tbsz (6), mobilfizetés (6), utazás (6), lakásvásárlás (6), thm (6), nn biztosító (6), pandurics anett (6), varga mihály (6), végtörlesztés (6), költségvetés (6), nyugdíjaskor (6), muisz (6), lízing (6), csőd (6), duna house (6), otp nyugdíjpénztár (6), hitelminősítés (6), erste bank (6), allianz hungária (6), görögország (6), európai bizottság (6), osztalék (6), magán egészségügyi ellátás (6), megújuló energia (6), adatvédelem (6), fagykár (6), nemzeti agrárgazdasági kamara (6), mezőgazdaság (6), bróker (6), felügyelet (6), hiány (6), agrárbiztosítás (6), hannover re (6), drágulás (6), import (6), bankráció (6), cafetéria (6), munkahely (6), közvetítés (6), időskor (6), unit-linked (6), belföldi turizmus (6), kedvezményes áfa (6), egészségügyi ellátás (6), összeolvadás (6), nők (6), big data (5), horvátország (5), biztosítási szektor (5), mesterséges intelligencia (5), síbiztosítás (5), mge (5), fogyasztási hitel (5), állampapír (5), hálapénz (5), bér (5), vidék (5), ekb (5), éghajlatváltozás (5), államháztartás (5), lakásárak (5), jelzáloghitel (5), szabályozás (5), elnök (5), nyugdíjelőtakarékosság (5), lloyds (5), ingatlanbiztosítás (5), mabiasz (5), részvény (5), munkaerőköltség (5), államháztartási hiány (5), signal (5), díjfizetés (5), változó kamatozás (5), átlagjövedelem (5), szerződési jog (5), am best (5), bankszámla (5), ipari termelés (5), gender direktíva (5), gfk (5), ajánlás (5), black friday (5), fhb (5), eek (5), gyógyszer (5), adójóváírás (5), nyaralás (5), vienna life biztosító (5), fundamenta (5), önkéntes nyugdíjpénztár (5), mastercard (5), válság (5), értékpapírosítás (5), vienna insurance group (4), díjemelkedés (4), kibertámadás (4), szÉp-kártya (4), mtÜ (4), törlesztőrészlet (4), háztartás (4), forgalom (4), nyugdíjrendszer (4), hitelkártya (4), újautó-eladás (4), online kereskedelem (4), népesség (4), lakáseladás (4), népességfogyás (4), ügyfélélmény (4), lakástakarékpénztár (4), szállodaépítés (4), szegénység (4), elöregedés (4), internet-használat (4), vizsgálat (4), újépítésű lakás (4), otthon (4), fix kamatozás (4), külkereskedelem (4), húsvét (4), befektetési alap (4), vásárlás (4), magánkórház (4), anyagköltségalapanyagár (4), autóeladás (4), átlagkereset (4), robot (4), atradius (4), korrupció (4), fogyasztóbarát lakáshitel (4), adóbevallás (4), veronai buszbaleset (4), kátyúkár (4), nemzetgazdasági minisztérium (4), jégkár (4), nfm (4), datahouse (4), 2017 (4), eladás (4), bdo (4), green holiday (4), külföldi munkavállalás (4), orvoshiány (4), bankrendszer (4), bérleti díj (4), használt autó (4), klímavédelem (4), forint (4), tállai andrás (4), uniqa biztosító zrt (4), minimálbér (4), várható élettartam (4), euro (4), drón (4), magán nyugdíjpénztár (4), qbe (4), aon benfield (4), egyesülés (4), századvég (4), biztosító (4), posta (4), közúti baleset (4), iot (4), m&a (4), kártérítés (4), insurance europe (4), uber (4), piaci részesedés (4), foglalkoztatottság (4), kátyú (4), biztosításközvetítés (4), jogsértés (4), adókedvezmény (4), birság (4), aon (4), halálozás (4), végtörlesztésl (4), y generáció (4), oktatás (4), iais (4), betegség (4), életbiztosítás nem-élet biztosítás (4), egészségpénztár (4), németország (4), kárhányad (4), régió (4), ausztria (4), szlovákia (4), munkaerő (3), kiadás (3), értékesítés (3), kereset (3), bruttó átlagkereset (3), álláskereső (3), n26 (3), európa (3), dróntörvény (3), tőzsde (3), gilyén ágnes (3), gvh (3), betét (3), elektromobilitás (3), karácsony (3), orfk (3), cib (3), alapkezelő (3), kiskereskedelmi forgalom (3), bérleti díjak (3), biztonság (3), aaa auto (3), pénzügyi tudatosság (3), kiadó lakás (3), újautó-értékesítés (3), imf (3), gyorsjelentés (3), intrum justitia (3), munkajövedelem (3), kátyúbiztosítás (3), nagyváros (3), lakásbérlés (3), külkereskedelmi többlet (3), zöld kártya (3), autómegosztás (3), carsharing (3), agglomeráció (3), nfsz (3), magyar lízingszövetség (3), mikrocenzus (3), limra (3), telenor (3), gépjárműpark (3), mi (3), átlagéletkor (3), bankbiztosítás (3), ingatlanértékesítés (3), áfa (3), hr (3), cp contact (3), jegybank (3), uniqa biztosító (3), facebook (3), digitális gazdaság (3), teszt (3), trenkwalder (3), k&h bank (3), magyar bankszövetség (3), balaton (3), felszámolás (3), ltp (3), lakáhitel (3), webáruház (3), revolut (3), psd2 (3), szolvencia ii (3), lakáscél (3), it (3), gyógyturizmus (3), külföldi utazás (3), csehország (3), bankok (3), kerékpár (3), hitelintézeti szemle (3), házasságkötés (3), munkabér (3), e-kereskedelem (3), atm (3), mikrobiztosítás (3), ey (3), eub (3), nak (3), interjú (3), k&h biztos jövő index (3), férfiak (3), cig pannónia biztosító (3), aig (3), alulbiztosított (3), magyar utazási irodák szövetsége (3), bíróság (3), bankbetét (3), ipar (3), vállalatok (3), felosztó-kirovó rendszer (3), budapest bank (3), pénziránytű alapítvány (3), utazási iroda (3), főváros (3), befektetési alapok (3), szigorítás (3), dízelautó (3), bankszektor (3), amerika (3), bruttó bér (3), bevétel (3), online vásárlás (3), fogyasztói ár (3), leépítés (3), rekord (3), földrengés (3), vienna (3), blokklánc (3), gazdaság (3), jármű (3), technológia (3), mabisz konferencia (3), kamat (3), támogatás (3), anglia (3), biztosítási díj (3), fúzió (3), lakossági fogyasztás (3), integráció (3), viszontbiztosító (3), ipsos (3), szlovénia (3), bizalmi index (3), vállalati hitel (3), pályázat (3), deficit (3), átutalás (3), hosszú hétvége (3), airbnb (3), eredmények (3), létszámbővítés (3), zurich (3), használtautó-import (3), átlagbér (2), életszínvonal (2), születés (2), develor (2), green holidays (2), kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (2), szlovén biztosítási piac (2), informatika (2), természeti károk (2), kárenyhítési alap (2), mobiltelefon (2), ferma (2), előzetes adatok 2017 (2), robotizáció (2), gdp-növekedés (2), leányvállalatok (2), versenyképesség (2), felkészülés (2), régiós növekedés (2), európai központi bank (2), cyber (2), enet (2), luxemburg (2), dublin (2), kárkifizetés (2), eu-átlag (2), agrár-kárenyhítési rendszer (2), zatykó péter (2), sharing economy (2), deviza (2), termelő (2), bosch (2), extrém időjárás (2), mkb-pannónia (2), fedezet (2), egészségbiztosítási rendszer (2), újlakás-építés (2), vállalkozás (2), újlakás-ár (2), mkb bank (2), garantált bérminimum (2), adózás előtti eredmény (2), közgyűlés (2), adóbevétel (2), lélekszám (2), bulinegyed (2), sberbank (2), opten (2), blockchain (2), időjárás (2), versenytörvény (2), üvegházhatás (2), társasház (2), ingatlanárak (2), cégmegszűnés (2), gazdasági előrejelzés (2), gazdasági elemzés (2), microsoft (2), mentőcsomag (2), vásárlóerő (2), bizalom (2), miniszterelnökség (2), home office (2), google (2), portfoliohu konferencia (2), adóhivatal (2), irodaház (2), generali-providencia (2), flottabiztosítás (2), felelősség (2), coface (2), egészség (2), gazdasági válság (2), olaszország (2), népességcsökkenés (2), kereskedelem (2), kormányprogram (2), ipari termelői ár (2), panellakás (2), terror (2), város (2), panaszkezelés (2), davos (2), kelet-közép-európa (2), etikus életbiztosítás (2), ssc (2), ovb (2), deloitte magyarország (2), fizetőeszköz (2), nemzetgazdasági miniszter (2), árfolyamgát (2), zsarolóvírus (2), gazdaságkutató (2), készház (2), pos (2), közösségi gazdaság (2), utazásszervező (2), gépjárműpiac (2), életjáradék (2), 2018 (2), ifrs (2), moodys investors service (2), mobiltárca (2), felsőoktatás (2), várólista (2), magyar orvosi kamara (2), astra (2), cig emabit (2), okos szemüveg (2), tesla (2), start-up (2), automatizáció (2), kölcsön (2), okos telefon (2), vodafone (2), vállalati hitelezés (2), kínai biztosítási szektor (2), upc (2), autókereskedelem (2), posta biztosító (2), dimenzió egyesület (2), áfa-csökkentés (2), fogyasztói várakozás (2), waberer (2), bnp paribas cardif (2), gépjármű-értékesítés (2), konjunktúraindex (2), mobilbank (2), autópiac (2), tűzkár (2), nit hungary (2), abi (2), ingatlannethu (2), fhb csoport (2), nyugdíj-biztosítás (2), flotta (2), németh dávid (2), magyar közút (2), árfolyam (2), cib bank (2), használtautó-eladás (2), kapacitáshiány (2), lakás-áfa (2), élelmiszer (2), bulgária (2), pew research center (2), világgazdaság (2), éves jövedelem (2), giro (2), díjnavigátor (2), kiberbűnözés (2), együttműködés (2), who (2), védekezés (2), tesztpálya (2),  (2), terrorfenyegetettség (2), fogyasztói árak (2), ajándék (2), kerület (2), egészsébiztosítás (2), capital economics (2), provident (2), autóbérlés (2), marketing (2), fogyasztóvédelmi index (2), bdo magyarország (2), kárbejelentés (2), bevándorlás (2), ilo (2), garancia (2), közösségi iroda (2), energiafogyasztás (2), erzsébet-utalvány (2), busz (2), nemzeti fejlesztési minisztérium (2), megélhetés (2), kgfb-díjak (2), magánvállalkozók nemzeti fuvarozó ipartestülete (2), táppénz (2), adatkezelés (2), negyedéves eredmény (2), átlag jövedelem (2), neak (2), kárérték (2), kh (2), nettó átlagkereset (2), társadalombiztosítás (2), kilátások (2), közösségi közlekedés (2), brókercég (2), litvánia (2), nyugdij (2), világgazdasági fórum (2), tűzesetek (2), kampány (2), határidők (2), biztos jövő index (2), díjak (2), büntetés (2), demográfia (2), 2017-es év (2), clb (2), pzu (2), cselekvési terv (2), közösségi finanszírozás (2), terrorizmus (2), önvezető autók (2), acea (2), bnp paribas cardif biztosító (2), Öposz (2), iroda (2), úti cél (2), blochamps capital (2), raiffeisen (2), gki konjunktúraindex (2), szállítmányozás (2), biztosítás és kockázat (2), beutazás (2), központi költségvetés (2), oroszország (2), lakástűz (2), property technology (2), baker tilly hungária (2), nrc marketingkutató és tanácsadó kft (2), pioneer (2), privátbank (2), robogó (2), egyszerű bejelentés (2), helyettesítési ráta (2), közlekedési baleset (2), accenture (2), eljárás (2), rezsi (2), unsar (2), román (2), energiafelhasználás (2), zöld energia (2), energiahatékonyság (2), ügyfélszolgálat (2), kiadások (2), költekezés (2), járműbiztosítás (2), kártyahasználat (2), olasz (2), social media (2), díjnet (2), app (2), termelés (2), agrár (2), gépjárműkár (2), cotar (2), piac (2), szolgáltatás (2), visa (2), Általános egészségbiztosító (2), új építésű lakás (2), aegon magyarország (2), eladósodás (2), törlesztés (2), gyógyszeripar (2), környezetvédelem (2), nyugdíjas (2), pénzpiac (2), alapkamat (2), unió (2), piktogram (2), választás (2), lakásépítési boom (2), dimenzió biztosító (2), dimenzió (2), veszteség (2), pénzügyi termékek értékesítése (2), erst&young (2), thomas hladky (2), belváros (2), matolcsy (2), kid (2), biztositashu (2), szerződés (2), eu-támogatás (2), lopás (2), windisch lászló (2), blokkchain (2), környezettudatosság (2), fenntarthatóság (2), szerződéses feltétel (2), részvényárfolyam (2), biztosítótársaság (2), hitelállomány (2), magánegészségügyi szolgáltatás (2), nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság (2), hotel (2), foglalkoztatás (2), fenntartható nyugdíjrendszer (2), toyota (2), theresa may (2), ukrajna (2), lakhatás (2), felújítás (2), omnibus (2), otp ingatlanpont (2), pénz7 (2), időskori függőségi ráta (2), halálos gázolás (2), tatarozás (2), india (2), fejlődő országok (2), díjnövekedés (2), bűncselekmény (2), háztartások (2), domokos lászló (2), Ász (2), szállodaszövetség (2), amazon (2), nyaraló (2), paypal (2), webkereskedelem (2), előtakarékosság (2), gyorshajtás (2), bankfiók (2), gki lakáspiaci index (2)
Rendezvényajánló
GDPR-EU-adatvédelmi rendelet - Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás
Időpont:
2017.12.07 - 2017.12.07
Helyszín:
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
további információk