Idén is az öngondoskodás elősegítéséért kampányol a MABISZ

 2017. szeptember 8., péntek 14:00
A A
2017. szeptember 18-tól ismét nyugdíjbiztosítási kampányba kezd a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ), folytatva a tavaly megkezdett munkát. A kampány célja ezúttal is a lakosság edukációja, öngondoskodási hajlandóságának növelése, és a tagbiztosítók egyéni nyugdíjbiztosítási kampányainak elősegítése. A tavalyi évhez képest a legmarkánsabb változás a női célcsoport fókuszba kerülése – tette közzé a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ).

A koncepció kialakításával és megvalósításával az idei évben is a Spice Communicationt bízta meg a szövetség. A „Mi lenne velem nélkülem?” szlogen alatt futó kampány lényegében minden csatornán kiemelkedően teljesített. A TV reklámszpotot összesen több mint 1,2 millióan látták – egy fő átlagosan hét alkalommal találkozott vele -, mintegy 58 százalékos, hatékony elérést generálva. Az online csatornák sem teljesítettek rosszul: a YouTube-on keresztül több mint 260 ezren a kampányfilmet. A filmmel elért 41 százalékos végignézési arány pedig messze a - 8-20 százalékos – iparági átlag fölötti eredmény. 

A Google és Facebook hirdetések esetében 5,3 milliót meghaladó megtekintést sikerült elérni, míg az online display hirdetések 11 milliós AV mellett 3,7 milliós reach-et produkáltak. A kampányt kiegészítő PR tevékenység, natív megjelenésekkel kiegészített eredménye az ugyancsak kiemelkedő, 1,5 milliós olvasottságot eredményezett.

Az online eredmények összehasonlítása

KampányelemekIpari átlag (CTR%)Öngondoskodás (CTR%)
Fix hirdetések0.08% – 0.1%0.21%
CT csomagok0.06%0.09%
Video (végignézési arány)8% – 20%41.1%
E-DM0.1%0.08%
Programmatic0.08%0.2%
Social0.1% – 0.35%0.48%

(Gemius Ipsos Audience, 2016.01.01 – 2016.11.30, 15+ magyar lakossági internetezők reprezentatív minta)

A 2017 őszi kampány üzenetei és mondanivalója lényegében változatlanok maradnak, továbbra is rövid, egyértelmű, azonnali cselekvésre ösztönző kreatívok készültek. Az egyéni cselekvés, az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása mellett kiemelt kampányelemként jelenik meg a nyugdíjbiztosításra igénybe vehető állami támogatás is, ugyanakkor a tavalyi, elsődlegesen férfiakra fókuszáló kommunikáció mellett ezúttal a nők jelentik az elsődleges célcsoportot. A nőket magasabb várható élettartamuk miatt, ha lehet, még jobban sújtja az időskori megélhetés problémája. így nem csupán kívánatos, de egyenesen kikerülhetetlen az ő hatékonyabb megszólításuk, az öngondoskodással kapcsolatos gondolkodás megváltoztatásához. 

Ennek megfelelően a kreatívokban és a kampányfilmben most előtérbe kerülnek a női szereplők, de fel-fel tűnik a férfi főszereplőkkel forgatott, 2016-os reklámfilm is. A médiamix kiigazítása során is nagyobb reprezentációt kaptak a nők által preferált csatornák. 

Az idei kampány szeptember 18-án indul, 5 héten keresztül tart majd, és ismét az elektronikus médiára, valamint az online csatornákra fókuszál majd.
„Példaértékűnek tartjuk, hogy a biztosítók összefogásával egy olyan fontos kérdés, mint az öngondoskodás szükségessége és a nyugdíjbiztosítás, ismét a figyelem homlokterébe kerülhet” – jelentette ki Molnos Dániel, a MABISZ főtitkára.

Előző cikk   Következő cikk    Nyomtatás    Küldés
Ezt már olvasta?

Visszafordulhat a Brexit ha elviselhetetlennek bizonyulnak a gazdasági hatásai

Michael Heseltine, korábbi konzervatív miniszter véleménye szerint a Brexit negatív...
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből az ágazat híreiről!

E-mail címe:

Címkék
mnb (97), díjbevétel (96), kgfb (94), megtakarítás (93), öngondoskodás (89), nyugdíj (82), mabisz (75), életbiztosítás (75), katasztrófa (60), fogyasztóvédelem (60), bank (59), viszontbiztosítás (52), lakásbiztosítás (49), gépjármű-biztosítás (48), generali (47), eu (44), pszáf (44), szolvencia (43), biztosítás (42), ingatlancom (42), elemzés (41), káresemény (41), hitelezés (38), utasbiztosítás (38), bírság (33), nem-életbiztosítás (32), felmérés (32), swiss re (31), baleseti adó (30), kutatás (30), lakásár (29), románia (29), munich re (28), viharkár (27), kockázat (26), bankraciohu (25), casco (24), egészségbiztosítás (24), reálhozam (23), hitel (22), brexit (22), felelősségbiztosítás (21), klímaváltozás (21), hitelminősítő (19), union (18), allianz (18), eiopa (18), devizahitel (18), befektetés (18), roland berger (17), k&h (17), groupama (17), vagyonbiztosítás (17), csalás (17), lakáshitel (17), konferencia (16), természeti katasztrófa (16), magánnyugdíj (16), pénzügyi szektor (16), kiberbiztonság (16), nyereség (15), autó (15), balesetbiztosítás (15), kína (15), ksh (15), aegon (14), nem-élet biztosítás (14), felvásárlás (14), cea (14), ingatlan (14), cig pannonia (14), ing (14), jelentés (14), kkv (14), eb (14), ngm (13), fbamsz (13), nyugdíjbiztosítás (13), tőkemegfelelés (13), telematika (12), genertel (12), stressz-teszt (12), uniqa (12), baleset (12), k&h biztosító (12), használtautó (12), gépjármű (12), gépjármű biztosítás (12), usa (11), fintech (11), kárigény (11), hent (11), hamisítás elleni nemzeti testület (11), axa (11), hamisítás (11), alkusz (10), egészségügy (10), aviva (10), villámkár (10), s&p (10), groupama biztosító (10), nn (10), árvíz (9), generali csoport (9), vig (9), otp bank (9), kiberbűnözők (9), kiberbűnűzés (9), cig pannónia (9), kórház (8), kötvény (8), moodys (8), betörés (8), mobil (8), hurrikán (8), alulbiztosítás (8), verona (8), közvetítő (8), pénztár (8), bamosz (8), gdp (8), netriskhu (8), fitch (7), kpmg (7), ey magyarország (7), eset (7), innováció (7), insurtech (7), erste (7), deloitte (7), mkb (7), kiberbiztosítás (7), építőipar (7), lakás (7), pwc (7), kaszab attila (7), adó (7), 4life direct (7), vihar (7), otp (7), digitalizáció (7), buszbaleset (7), autóipar (7), ügynök (7), adósság (7), akvizíció (7), eredmény (7), hannover re (6), államkötvény (6), ingatlanpiac (6), unicredit (6), nav (6), fejlesztés (6), fagykár (6), köbe (6), munkahely (6), hitelminősítés (6), felügyelet (6), végtörlesztés (6), agrárbiztosítás (6), görögország (6), allianz hungária (6), közvetítés (6), netrisk (6), union biztosító (6), unit-linked (6), megújuló energia (6), online (5), tanulmány (5), értékpapírosítás (5), gdpr (5), csőd (5), big data (5), lengyelország (5), lakáspiac (5), vienna life (5), eurostat (5), közlekedés (5), munkanélküliség (5), adatvédelem (5), am best (5), biztosítási szektor (5), nemzeti agrárgazdasági kamara (5), gender direktíva (5), szerződési jog (5), jövedelem (5), gfk (5), vagyon (5), bróker (5), green holiday (4), nn biztosító (4), végtörlesztésl (4), államadósság (4), biztosítási piac (4), betegség (4), közúti baleset (4), qbe (4), posta (4), albérlet (4), insurance europe (4), kárhányad (4), síbiztosítás (4), vienna insurance group (4), mastercard (4), életbiztosítás nem-élet biztosítás (4), bankkártya (4), lloyds (4), infláció (4), lakástakarék (4), nyugdíjpénztár (4), bdo (4), éghajlatváltozás (4), profit (4), signal (4), iot (4), századvég (4), startup (4), vienna life biztosító (4), határidő (4), uniqa biztosító zrt (4), elnök (4), csok (4), összeolvadás (4), válság (4), adókedvezmény (4), aon (4), birság (4), iais (4), világbank (4), aon benfield (4), mezőgazdaság (4), gki (4), m&a (4), oktatás (3), oecd (3), kár (3), eredmények (3), biztosító (3), pandurics anett (3), aaa auto (3), cafeteria (3), szabályozás (3), mabisz konferencia (3), szlovákia (3), vienna (3), előrejelzés (3), biztonság (3), blokklánc (3), idd (3), limra (3), black friday (3), jármű (3), díjfizetés (3), magyarország (3), amerika (3), kötelező (3), pénziránytű alapítvány (3), k&h bank (3), uniqa biztosító (3), erste biztosító (3), mikrobiztosítás (3), elektromos autó (3), trenkwalder (3), cp contact (3), gazdasági növekedés (3), turizmus (3), tállai andrás (3), gilyén ágnes (3), fhb (3), alulbiztosított (3), atradius (3), lakáhitel (3), gyógyszer (3), drón (3), elektromobilitás (3), internet (3), intrum justitia (3), alapkezelő (3), szolvencia ii (3), nfm (3), hitelintézeti szemle (3), ingatlanbiztosítás (3), mi (3), cig pannónia biztosító (3), k&h biztos jövő index (3), mesterséges intelligencia (3), nak (3), nyaralás (3), önvezető autó (3), leépítés (3), zöld kártya (3), lízing (3), viszontbiztosító (3), befektetési alapok (3), foglalkoztatottság (3), létszámbővítés (3), integráció (3), deloitte magyarország (2), unsar (2), windisch lászló (2), thomas hladky (2), anglia (2), földrengés (2), theresa may (2), technológia (2), veronai buszbaleset (2), bizalom (2), díjak (2), határidők (2), abi (2), rekord (2), pzu (2), gyorsjelentés (2), környezettudatosság (2), dimenzió (2), muisz (2), dimenzió biztosító (2), személyi kölcsön (2), bíróság (2), ügyfélszolgálat (2), régió (2), orfk (2), román (2), növekedés (2), aegon magyarország (2), omnibus (2), díjnavigátor (2), atm (2), korrupció (2), Általános egészségbiztosító (2), social media (2), paypal (2), fogyasztóvédelmi index (2), jogsértés (2), ingatlannethu (2), németország (2), bdo magyarország (2), zsarolóvírus (2), egészsébiztosítás (2), gazdaság (2), biztosítási díj (2), telenor (2), fenntarthatóság (2), nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság (2), budapest bank (2), pioneer (2), bnp paribas cardif biztosító (2), élelmiszer (2), kölcsön (2), pályázat (2), jégkár (2), ey (2), kínai biztosítási szektor (2), önvezető autók (2), díj (2), nrc marketingkutató és tanácsadó kft (2), mentőcsomag (2), ovb (2), it (2), gvh (2), európa (2), n26 (2), okostelefon (2), informatika (2), baker tilly hungária (2), dróntörvény (2), eljárás (2), kiskereskedelem (2), biztosítás és kockázat (2), juttatás (2), cib (2), adóbevallás (2), cyber (2), kampány (2), dimenzió egyesület (2), 2017 (2), garancia (2), clb (2), agrár (2), biztosítótársaság (2), táppénz (2), tűzesetek (2), duna house (2), bankráció (2), terrorfenyegetettség (2), marketing (2), cig (2), interjú (2), drágulás (2), automatizáció (2), datahouse (2), állampapír (2), munkaerő (2), részvény (2), tűzkár (2), kárbejelentés (2), kiberbűnözés (2), aig (2), accenture (2), szÉp-kártya (2), kid (2), olaszország (2), eub (2), versenytörvény (2), who (2), készpénz (2), thm (2), bankbiztosítás (2), fejlődő országok (2), járműbiztosítás (2), olasz (2), blokkchain (2), értékesítés (2), alapkamat (2), panaszkezelés (2), astra (2), hozam (2), cafetéria (2), lakásépítés (2), generali-providencia (2), uber (2), airbnb (2), unió (2), blockchain (2), ingatlanár (2), árfolyamgát (2), ajánlás (2), európai bizottság (2), biztosításközvetítés (2), időjárás (2), magyar bankszövetség (2), microsoft (2), ausztria (2), gyorshajtás (2), ukrajna (2), nemzetgazdasági minisztérium (2), portfoliohu konferencia (2), hr (2), flottabiztosítás (2), luxemburg (2), fizetés (2), cotar (2), egészségpénztár (2), psd2 (2), lopás (2), terror (2), piac (2), pénz7 (2), fhb csoport (2), bűncselekmény (2), facebook (2), bankszektor (2), kerékpár (2), dublin (2), mobilfizetés (2), németh dávid (2), vállalkozás (2), kárérték (2), ferma (2), zurich (2)
Rendezvényajánló
GDPR-EU-adatvédelmi rendelet - Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás
Időpont:
2017.12.07 - 2017.12.07
Helyszín:
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
további információk